View Single Post
Sitat av Coffern Vis innlegg
Har fulgt denne tråden iherdig, så vil bare stille et kort spørsmål da jeg har skumlest litt på siste siden. Hvordan går det med dopen? Er du per dags dato uten den? Du er tøff og sta som prøver om og om igjen og det syntes jeg du skal være stolt av. Pågangsmotet ditt er virkelig beundingsverdig, og jeg har heiet på deg i det stille siden denne tråden ble opprettet stort sett. Selv bruker jeg også hasj stort sett for å sove og i ny og ned på dagtid, da jeg sliter med perioder med sterk insomnia hvor jeg ikke får et blunk søvn på opptil svimlende 4-5 dager når det står på på det verste, og har i 2 år selv vært hobby-rytter om du ser analogien, hehe. Klarte her fra Juli til starten av denne mnden og gå på en smell der jeg fikk tilgang på altfor mye og tok daglig i 3 måneder. 3 HELE måneder, og var livredd når jeg gikk av.

Men jeg må ha hatt englevakt... De siste 2ish ukene på å trappe ned hver 2-3 dag med 50mg. Så kom dagen jeg var på 0, og jeg slapp så forbanna billig unna at jeg var litt rastløs og hadde møkkadårlig appetitt. Men verken løs mage, kvalme eller noe videre ubehag. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, virkelig. Men jeg tok det som en advarsel på hvor lett det var å bare fortsette dagen etter og etter osv.

Var en uke uten i starten av denne måneden for å senke toleranse og gikk til anskaffelse av en liten kosebit forleden dag og Våknet dagen etter totalt uten noen plager, ikke rastløs engang. Men det ga meg en ny respekt for stoffet og har satt meg nå strenge regler for meg selv hvor jeg kun skaffer en gitt mengde for 1-2 dager.

Det har vært spennende å følge ferden din å se pågangsmotet ditt og er nå bare nysgjerrig som sagt på per dags dato.




Nå nærmer jo snart jula seg og greier som var grunnen til at jeg tenkte for meg selv at jeg måtte være av før jul da den ska feires med familien og da passer det seg dårlig å være rusa utover juleøl og div kos ved maten av typen tradisjonell.

Min beste venn gikk bort i mars og han fulgte også denne tråden med meg og slet fryktelig med misbruk av nettop det denne tråden handler om. På et plan liker jeg å tro at det var han som passet på meg selvom jeg ikke på noen måte er religiøs tenker jeg mer i retning at all energi ikke forsvinner men overførest til et nytt medium.

Håper å høre fra deg da jeg er veldig spent på fremgang og tilstand per dags dato.

Beste ønsker fra en "fan" av tråden din og håper ting står bra til med deg.
Vis hele sitatet...
Hei, beklager sent svar. Denne tråden er ikke aktiv, da størrelsen begynte å bli et problem. Startet en ny tråd som plukker opp tråden (hø-hø-hø).

Men du. Det du holder på med, det ender dårlig. Jeg var nok den kanskje mest bastante, 100% sikker i min sak - jeg var han som kunne kontrollere heroin. Bestekompisen min på den tiden sa det hver gang jeg dro frem dragejakten på nach, «du kommer så jævlig til å bli smackis, og jaggu hadde alle sammen rett.

Om du fortsetter å ha heroin i livet, vil du bli avhengig av det. Kanskje det er du som er unntaket. Med 99% sannsynlighet er det ikke deg heller

Fortsettelse i ny tråd..

https://freak.no/forum/showthread.ph...15#post3650115

Ang dopen er jeg i LAR midlertidig. Skal av så fort som mulig, men det er noen ting som må gjøres først
Sist endret av Tøffetom; 4. desember 2020 kl. 03:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.