View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dough Vis innlegg
NEI smittetalla er ikke så høye enda men de kommer til å bli det hvis vi ikke skjerper oss ASAP.
Vis hele sitatet...
Smittetala vi ser no er det som skjedde for ei veke sidan. Tiltaka vart i det store og det heile innført for nokså nøyaktig ei veke sidan.
Sitat av Dough Vis innlegg
Dess lenger vi venter dess hardere tiltak må iverksettes.
Vis hele sitatet...
Vi ser ikkje effekten av tiltaka som er innført allereie. I Bergen vart utbrotet som var i studentmiljøet handtert tidlegare i år, utan alt for mykje fanfare. Då fungerte mildare tiltak, ala dei vi ser no.

Kva tilseier at det trengst sterkare tiltak p.t. enn det som er innført?
Sitat av Dough Vis innlegg
Det ser snart ut til å bare være du som betviler det så da ser jeg ingen grunn til å fortsette her.
Vis hele sitatet...
Kan du slutte å legge ord i munnen på meg?
Sitat av Dough Vis innlegg
Riktig, ja det var det men det sklir jo helt ut når alt skal sables ned med teori mens du egentlig bare trenger å gå på butikken så ser du hvor lite seriøst anbefalingene taes.
Vis hele sitatet...
Tja. 3/4 hadde munnbind når eg var på butikken rett før åtte i dag - og det var lite folk der, så det var uproblematisk å halde god avstand...

Det er såklart kun ein enkelt indikator, men det er ein godt synleg indikator på om folk lyttar til råda. I tillegg vart jo smitteutbrotet i Bergen ifm. fadderveka tidlegare i år handtert rimeleg greit, med tiltak som åpenbart fungerte.

Eg prøver ikkje å nuderdrive risiko her, men eg prøver å ikkje male fanden på veggen.