View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dough Vis innlegg
Det er fremdeles de samme kriteriene for å teste seg, så de skal heller ikke teste seg hvis de ikke føler seg syke. Hvor strenge de er vet jeg jo ikke men det er ikke bare å teste seg. Mistanke om smitte kommer nederst på lista over kriterier.
Vis hele sitatet...
I Bergen er det i praksis ingen kontroll. Har du lyst å teste deg, får du test uten spørsmål. Folk med symptom har tidvis vorte prioritert, men ingen sjekker om du har hoste før dei stapper pinnen ned i halsen på deg...

Eg vil tippe det er samme andre plasser.

Det endrar uansett ikkje det faktum at rimeleg mange er asymptomatiske berarar av viruset, og er smittsomme. Enkeltstudier antyder at dei sprer ein del smitte. Då er det problematisk at vi ikkje har oversikt over dei, men må estimere talet ut frå det vi veit om sjukdomen.
Sitat av Dough Vis innlegg
Helsedirektøren tar seg en hvil når han ikke slår seg på brøstet etter siste ukes ekstreme innsats mens assisterende er ute og slukker brannene og tar det ansvar en helsedirektør burde ta.
Vis hele sitatet...
Herregud. Her lager du faen meg kalkunfarm av ei fjør. Det er gjerne slik at dei snakker saman, og er einige om rollefordeling. Det går forøvrig igjen i veldig mykje av det du skriv i tråden. Du er ekstremt kritisk og redd, men når du får spørsmål om kva du vil gjere vert det musestille frå deg.

Det er for all del lov å kritisere, utan å ha eigne ideer, men det er ikkje så fordømt interessant å lese.