View Single Post
For
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Enig med @krystallkongen det er ingen som trenger medisinsk amfetamin
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at tøffen ikke trenger Amfetamin. Om han har ADHD og i tillegg har brukt dette stoffet i både små og store doser i lang tid (årevis) og i tillegg intravenøst, er jeg åpen for at hans psyke og hans livskvalitet blir bedre om han får terapeutiske doser.
Dette krever at Tom virkelig klarer å unngå all form for rekreasjonell bruk og ikke har sidemisbruk.
Med riktige doseringer med Attentin eller Elvanse tror jeg faktisk Tøffetom vil være en mer produktiv person, borger og skattebetaler.
Hvilke effekter denne medisinbruken har FYSISK derimot er jeg mer skeptisk til, men som man sier: "Every man picks his poison".

Hasj/Cannabis/THC derimot, tror jeg overhodet ikke på at noen, inkludert Tom, trenger. Med noen unntak!

Viktig! Det skal sies at det finnes mennesker som trenger THC og/eller CBD.
Eksempelvis finnes det barn som har alvorlig epilepsi med to og tresifrede antall anfall i døgnet som blir tilnærmet friske med en kombinasjon av CBD og THC eller CBD alene.
Det finnes også eksempler på eldre med Parkinson som får mye bedre finmotorikk etter inntak av Cannabis.
Derfor synes jeg Cannabis bør være tilgjengelig som medisin, samtidig som Cannabis eller THC- eller CBD-olje bør være en medisin helsevesenet og leger skriver ut med stor forsiktighet.

Jeg har ikke lest alt du har skrevet etter mitt siste innlegg Tøffetom, men får vel gjøre det snart
Håper ting går riktig vei!
Sist endret av krystallkongen; 21. september 2020 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.