View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
LAR er tydeligvis veldig forskjellige med tanke på hvor man er i landet. Jeg har pissa positivt på mdma, kodein, heroin og benzo og ikke fått strengere regler med henting. Jeg har vært ærlig om det og nevnt det før de visste det da. Har kanskje noe å si. Jeg har bare gått på buprenorfin siden februar ca, og legger allerede planer om å trappe ned og slutte. LAR har også hjulpet meg med benzo nedtrapping fra xanax.

Kanskje jeg bare er heldig.
Vis hele sitatet...
Var du ren i tre måneder på pissings? Nå snakker jeg om henting ukentlig og ikke daglig, men om det er tilfellet er du isåfall unntaket ettersom LAR hovedsaklig straffer folk som er ærlige ved å inndra henting og hele pakka

Sitat av Carmex Vis innlegg
Sånn helt seriøst ser jeg ikke nytteverdien av hverken sub eller metadon. Møtt alt for mange "rusfrie" sjeler som har gått 7 år på sub.

Røyk bønne og lev med suget.
Vis hele sitatet...
Da har du ikke forstått heroinavhengighet, leve med suget kan i værstefall være døden for mange ved at de får tilbakefall noe som resulterer i overdose
Sist endret av Imawesome; 14. august 2020 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.