Tråd: Mokkamann
View Single Post
Jeg har ikke kommet med personangrep - tilbakestående-kommentaren var rett og slett fordi karen drar ting rett ut av lufta for å hisse opp til krangel. Jeg har kommet med tilsvar til veldig usaklige beskyldninger som bare er et forsøk på å terge opp til en flaming-krig. Og jeg synes du burde droppet å vise i innlegget ditt at du rapporterte noen. Det kan fort bidra til enda flere usaklige innlegg.

Til Urbanfreak:

Jeg er usikker på hva du vil med det du skriver...? Les innleggene mine, så ser du at jeg ikke hetser verken folk som hører på Plumbo eller deg. Og hvor har jeg sagt at folk som tuller med rase burde få juling? Jeg tuller jo selv med rase, legning kjønn og gudvethva hele tiden. Men jeg har såpass sosial intelligens at jeg ikke slenger slike uttalelser ut til vilt fremmede folk som jeg ikke har noe forhold til.

Er som om jeg skulle hilst på deg for første gang og sagt "hey, du var skikkelig kvisetryne!". Neida, det trenger ikke å ha vært ment stygt, men det er såpass frempå og frekt at "offeret" med rette bør bli fornærma.