View Single Post
Sitat av Mokko Vis innlegg
Jeg prøvde meg på WILD-teknikken da jeg la meg i går. Jeg ble liggende helt urørlig i noe sånt som 10-15 minutter. Beveget ikke en muskel, lot ikke kroppen få klø der det klødde eller skifte liggestilling. Etter hvert følte jeg at jeg ble trykket ganske mye ned i sengen, at jeg ble tungere i kroppen på en måte. En annen ting jeg merket var at pulsen min ble ganske høy. Jeg vet ikke helt hva dette skyldtes, men det var vel kanskje et resultat av en slags spenning eller forventning om hva som skulle komme. Jeg tror kanskje dette ødela litt for meg, gjorde at det ble litt vanskeligere å slappe av 100%. Etter en god stund begynte det også å prikke litt rundt om i kroppen, ikke helt som når kroppsdeler "sover", men noe lignende. Jeg tror noen muskler automatisk strammet seg bittelitt eller noe sånt, selv om jeg ikke ga dem beskjed om det, det føltes i hvert fall slik ut. Jeg fikk også følelsen av å "gynge" litt, eller være i en slags snurrende bevegelse, men det er noe av det siste jeg husker. Jeg våknet opp med krampe i leggen kl. 04.18, og må derfor ha sovnet på vanlig måte til slutt. Prøver igjen til kvelden.
Vis hele sitatet...
Virker som du har klart det ganske bra. Men glemt å holde deg bevisst, derfor sovnet du.


Dette med forventing. Ikke ha forventinger. La det komme av seg selv. Hvis du "leter" etter drømmen vil den aldri komme. Ikke tenk på at du WILD'er engang. Ikke tenk på en dritt!! :P Bare hver bevisst, det er alt du skal konsenterer deg om. Du skal ikke engang fokusere på tingene som dukker opp etterhvert. Som lyder og ting du ser. Bare observer det, ikke tenk på det eller fokuser på det. Det er veldig viktig!

Og husk å slapp av!