View Single Post
Macke! Ring åklagarn
WouwseP's Avatar
448
Hans hóyhet:

Til fots eller med sykkel er ikke noen dum idee. Det eneste jeg ikke skjønner her.... Weeden er vel samme pris eller enda billigere I Tyskland kontra Nederland? Hvorfor smugle det?

Uansett:
Du er antageligvis good så lenge du ikke sitter på toget/bussen fra Antwerpen-Rotterdam (eller samme ruta motsatt retning). Kjør I såfall bil - pass på skiltene og ha alt I orden.

Sier ikke at det aldri skjer og at det er helt fritt fram men.........
Aldri blitt stoppa eller sett noe bikkjer/tollere på toget fra Amsterdam-Dusseldorf, Amsterdam-Berlin
Amsterdam-Paris

TS:
Du.... Av alle tyske og europeiske Byer; Essen er ikke akkurat creme de la creme heller haha

Sant nok det er dyrt I Nederland nå. Men det er forskjellig prisnivå I Amsterdam kontra byene sørover og østover, Rotterdam; Nesten halv pris sammenigna med Amsterdam tipper jeg. Trorjeg (leiepriser, Airbnb & en del annet)
Fikk leie rom I Amsterdam sentrum (svart) for 400€. Hadde eget soverom, de Rett ved De Wallen. Covidtidene, shady folk

Det er vel Essen, Duisburg og kanskje Dusseldorf som er de billigste byene I Tyskland eller? München og Berlin tipper jeg er dyrest + sikkert noen mindre plasser