View Single Post
Sitat av AlexSupertramp Vis innlegg
Takk for svar. Grunnen for at jeg vil kjøre en så moderat dose er fordi jeg rett og slett har lyst å kartlegge og finne ut hvordan kroppen min reagerer på tilført testosteron, hvilke bivirkninger jeg er sensitiv for osv. Jeg har også den formening om at man burde få så mye som mulig ut av så lite som mulig, og jeg har ikke noe hastverk. Dette er en livsstil og det vil komme flere kurer der jeg har mulighet til å øke dosene. Pct og hcg er jeg fast bestemt på å benytte meg av. AI kommer jeg til å ta ved behov, som du også anbefaler meg å gjøre. Det virker som det er den beste tilnærmingen. Har du noe erfaring med HCG?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke HCG etter det der. HCG er ganske intense greier, du går opp mange kilo i vannvekt og merker tydelig at noe skjer. Kickstart av ballene er vel meningen med det, så med mindre du bare har en skinnfille igjen så er det overkill imo.

Forøvrig er 250 mg test i uken en finfin kur og mer enn nok for de aller fleste. Om du er litt oppi årene og ferdig med barneproduksjonen kan du vurdere å cruise for resten av livet. Vurderer det sterkt selv.
Sist endret av Tøffetom; 15. mai 2020 kl. 07:58.