View Single Post
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Er det også funksjoner for å skjule forumer som ikke er NSFW? Er strengt talt ikke kun rusmiddelforumet jeg er ute etter.
Vis hele sitatet...
Det finnes vell ingen mulighet for dette (enda?). Men det finnes brukerlagde scripts for dette som er postet tidligere. som man finner hvis man søker litt
Der man kan velge hvilken forum man vil se på forsiden, eller hva man vil skjule.

Er for øvrig enig i at det hadde gjort seg med litt løsere stemning, men ser også absolutt hvorfor så mye blir slettet. Da det er sinnsvake mengder søppel som blir postet

Enig i at det virker veldig skummelt for nye brukere, og mange gir opp etter at de har fått et par av sine første innlegg slettet.
Dette er jo ett tema som blir tatt opp relativt ofte, både på forumet, på IRC, og på treff.

Crew har vell snakket om at de prøver/planlegger å få til en løsning for å sende varsel om at ting blir slettet, med en liten begrunnelse til brukeren. Noe som jeg tror hadde hjulpet mye. De har jo også roet seg med de krasse svarene som brukere ofte fikk tidligere, etter at Stabens løfter kom. Noe jeg tror gjør mye for nye brukere, da de får en hyggeligere og mindre brutal introduksjon til forumet