View Single Post
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Dummeste jeg har lest på lenge, nå er du jo opiat-avhengig, hva skjer hvis du ikke får dosen din? Det må jo finnes tusenvis av bedre alternativer enn subutex.
Vis hele sitatet...
Forstår ikke hvorfor det er så dumt? Jeg har jobbet hele mitt liv, men er periodedranker og all fritid gikk med til dette og jeg (les:jeg) ødela mitt og livet til de som var rundt meg. Men jeg har pga av denne dosen ikke følt noe trang til og drikke, har ikke brukt smertestillende heller. sluttet også med vival som jeg fikk mye av pga "hangover/nerver". Utrolig at folk alltid skal henge seg opp i dette med jobb..! Jeg bare tenker at den livsverdien jeg har hatt de to siste årene, veier nesten opp for alt. Jeg har selfølgelig ikke råd til og være alkoholiker, men det har ikke mye og si når mann "stuper" Jeg bare stiller et spørsmål, og sier hva jeg føler og opplever. Jeg er jo et samfunnsnyttig menneske på denne dosen 4mg pr. dag. Mot og være en skikkelig byrde når jeg går på fylla. Hadde jo egentlig vært alt foruten, men vet ikke hvorfor jeg er slik men det er nå engang sånn det er. Jeg bare ønsker og høre litt hva andre tenker. Jeg vet ikke om jeg tørr nevne dette for legen da jeg er redd for og miste førerkort, redd for hva jobben/kollegaer vil si/tenke. Men jeg fungerer helt fint på dosen, og er redd for hva som skjer når det tar slutt. Har jo noen dager igjen enda men....