View Single Post
Sitat av sweem Vis innlegg
Når en kjøper seg ett kabinett med vindu er det jo greit at det ser pent ut inni der og at det ikke ser ut som en dass? Da kan det fort se penere ut med en AIO cpu kjøler, en "vannkjøler". Muligheten for at den kan begynne å lekke vil alltid være tilstedet, uansett om det ikke skjer så ofte kanskje. Det er kjøpt inn litt feil kabinett med å begynne å ha hensyn til cpu kjøler og transport? Ingen som kjøper seg ett to meter høyt kabinett for å drasse det med rundt omkring?

SLI har du ikke mulighet til uansett, så det er bare å la vær å tenke på. Selv om hovedkortet skulle støttet det er strømforsyningen såpass dårlig. Skal du oppgradere ved senere tidspunkt anbefaler jeg deg å bytte den ut. Overklokking slipper du også å tenke på, for det støttes ikke. Er det ikke bare å bruke maskinen slik den er? Skal du begynne å gjøre endringer på den kunne du jo like så greit kjøpt inn delene å bygget den selv og spart masse penger
Vis hele sitatet...
Feil kabinett for cpu kjøling og transport? Hva er galt med dette kabinettet? Får det vel med meg om jeg vil

SLI vet jeg ikke hva er, og hvorfor støttes ikke overklokking?