View Single Post
Hei, er veldig ny til dette og har ikke skrevet noe trip rapport før, men føler denne historien er verdt å dele.

Jeg og to gode kompiser hadde gjort klart 250mg droppere med Molly. La oss kalle dem Jens og Albert. Stemningen er på plass og vi er klare for å kose oss sikkelig. Vi skylder alle sammen ned hver vår med en del vann, og ser på en film mens vi venter. På dette tidspunktet er klokken rundt halv 12 på kvelden.

T - 20min: Både jeg, Jens og Albert begynner føle comeupet og har smålig «angst», som vi vet er normalt. Stemningen er veldig god sånn utenom den lille angsten.

T - 45min: Alle sammen merker det veldig godt at ting begynner å smyge inn, og nå føler vi oss alle veldig bra. Tiden går forholdsvis sakte i vei mot peaken.

T - 1t, 20min: Personlig så pleier det ta litt lengre tid for meg å nå peak, men ikke idag. Vi turer veldig hardt, alle sammen koser seg veldig mye og vi hører på ganske heavy edm musikk. Alt er fantastisk og som det skal være, bortsett fra faktumet at jeg syntes det var veldig deilig å tygge på tunga, nå som i etterkant ikke er noe deilig

T - 2t: Alt er like fantastisk som tidligere, men en ting jeg merker som jeg ikke har opplevd mye er at Albert får sånne «kramper» i ansiktet der han sitter fast i en rar grimase veldig lenge mens musklene i nakken spenner seg, men sier selv det er deilig. Dette ga meg ikke noe dårlig vibe, men merket at det var litt merkelig.

T - 3t: Vi redoser, Jens tar ca 50mg linje og Albert tar rundt det samme. Jeg tar en 100mg. Jens blir brått veldig kvalm og kaster opp en gang, også er han rett tilbake i ekstase. Jeg føler meg fin hele veien, men Albert driver fortsatt og får «grimaser».

Spoler litt i historien så jeg kan komme litt fortere til det merkelige.

T - ca 5t: Jeg velger å redose litt mer, mens de andre takker nei. Tar en liten linje men Albert avbryter meg midt i og bare tar en liten sniff. Med en gang Albert har settet seg ned igjen, så begynner ting å skje. Han kramper helt opp, og begynner å si «Taket kommer imot meg, hjelp!!!» og ser helt vettskremt ut. Jeg hadde ingen anelse hvordan jeg skulle reagere og satt meg ved siden av han prøvde få kontakt med han og roe han ned, men han reagerte ikke til stemmen min eller Jens sin. Helt brått bare «snapper» han ut av det og sier «Å fyfaen, hva skjedde der? Det var sykt skummelt.» Vi prater om det i ett par minutter og helt plutselig så kramper kroppen hans seg opp og han stirrer på taket og sier «Det er en mann som henger fra taket!!! Han skal ta dere!!!». Jeg og Jens er ganske rusa, men har nok kontroll til å passe på han. Vi ble veldig engstelige og lurte på hva som skjer.

Disse episodene skjedde titalls ganger ila natten, han begynte gå rundt mens hele kroppen var helt stiv, var som musklene hans var strammet til det fulle hele tiden og drev å skrek til en mann som skulle ta oss. Vi passet på han i over to timer, vi ble nesten «vandt» med det og hjalp han så mye vi klarte. Han så masse rart og var i sin egen verden i disse episodene, men var seg selv utafor. Han var livredd og begynte på ett punkt å gråte, og vi skjønte at dette er helt merkelig og sykt. Disse episodene gjentok seg ca en gang hvert 2 minutt og jeg var redd for at han ville ende opp med å skade seg. Heldigvis gikk det over, og vi fikk han ned i sengen. Han var utslitt og helt ute av seg og jeg skjønte ingenting av hva som hadde hendt, vi ventet til han hadde sovnet, og la oss når han hadde sovet en time ca.

Det er mange detaljer som kan utdypes i denne rapporten om dere lurer på noe, men jeg bare fatter ikke hva det kan ha vært. Har dere hatt noe lignende opplevelser?

Takk for at dere leste - tar gjerne imot kritikk til rapporten i og med at det er den første

Foresten, jeg tygde så mye på tunga at jeg nesten måtte holde tårene inne når jeg spiste dagen etterpå. Ikke å anbefale.
Sist endret av Emilher1; 7. januar 2020 kl. 23:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.