View Single Post
Drit i for og i mot debatten da folkens. Særlig dere som har slutta og nå skal kritisere alle andre for det dere drev med før.

Kommer an på bruksmønsteret og hvor mye/ofte man røyker. Her er mine erfaringer; I perioden hvor jeg røyka hver dag fikk jeg gjort det jeg skulle. Greide å stå opp klokka 04:00 for å gå på jobb når jeg måtte det. Kroppen og hodet vender seg til det etterhvert.

Den største bivirkningen av å røyke mye hver dag = Merka til slutt ikke lenger at jeg ble rusa , endte med at jeg røyka for å bli "normal". Toleranse.

OFFTOPIC: De som sier at dette har med kvaliteten å gjøre = Bullsh**. Den dritten vi røyka da jeg begynte som 13-åring gjorde meg mye mer fjern kontra sist jeg var i amster og røyka 80% THC, wax/butter/lignende greier.

Bivirkninger av å slutte med hasj etter daglig høyt forbruk?

1. Søvnløshet, opp til 60 timer uten å sove. Brukte ikke speed eller noe annet den gangen.

2. Ingen matlyst, måtte tvinge meg selv til å spise. Ble tynn.

3. Mareritt, helt sinnsyke drømmer

4. Rastløshet, kjedsomhet, følelsen av at tida går ekstremt sakte.

Punkt 1, 2 og 3 roer seg for min del noen uker etter jeg slutter. Angående punkt 4 så er det viktig for meg å ha noe å gjøre og fylle tiden med når jeg slutter.

Jeg mener ikke at cannabis er helt ufarlig men er ganske sikker på at om jeg hadde misbrukt alkohol eller andre stoffer på samme måte som jeg gjorde med hasj hadde jeg vært død i dag. Føler ikke jeg har tatt så mye skade av det men skulle ønske jeg venta 10 år før jeg prøvde å røyke.