View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
helt enig i det ja, men det har nok juristene allerede tatt høyde for. det er umulig for oss her og vite noe som helst om. Det forklarer iallefall funn av biologiske spor på legevakten, uten at det nødvendigvis skal være pga en voldtekt man ikke husker noe av.

voldtektsanklager uten dom eller gode nok beviser er JÆVLI heavy, og det må TS skjønne, noe det kommer greit frem at h*n ikke gjør what so ever. Når det gjelder de fleste lovbrudd, så er man uskyldig til det motsatte er bevist, dette gjelder desverre skjeldent for voldtektsanklager.

Jeg har absolutt sympati for voldtektsoffre av alle kjønn, ingen fortjener å gå igjennom noe slikt! men samfunnet har desverre gjort det slik at jeg ikke automatisk synes synd og har sympati med alle som påstår de har blitt voldtatt. Nok folk som lyger om slikt av mange grunner, så sunn skepsis er ikke og forakte.
Vis hele sitatet...
Det er da slettes ikke jeg som har antatt at jeg ble voldtatt. Det er jo politiet selv som kom og fortalte meg det, og sa at de rett og slett MÅTTE anmelde det. Jeg hadde ikke en dritt å si på det faktisk. Pluss det var meg det var jævlig for resten av tiden på skolen, ikke de to guttene ettersom de gikk rundt og fortalte om saken til alle og framla det som at jeg anmeldte de på falsk grunnlag. Noe som er løgn.
Det er faktisk veldig få som går så langt at de anmelder for voldtekt. Det er nok en person her og der, men det betyr ikke at man skal begynne å tvile på alle sammen. Det er meget vanskelig og man setter mye på spill når man først anmelder, det er ikke noe man gjør for gøy.