View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er en gutt som har to kompiser, de (eller vi) har nylig kjøpt en hagle på stukern, uten serienummer.

Vi er 20-25 år alle 3, og vi er vel psykopater sammen når vi tar pepper, vi har tulla med mye og havnet i bråk, ikke noe å skrive på VG om, men nå er jeg redd noe fælt kommer til å skje, Jeg hørte av noen at de hadde vert ute med hagla (uten å fortelle noe til meg, sikkert fordi jeg er mest "pussy" / den som sier stopp) så hadde de vert på ett jorde langt uti h og skyti noen sauer, regelrett henrettet dem...(vi avtalte og ALDRI skyte noe levende) så en video, og der sier han ene "Kom igjen, skyt" også skyter han de stakkars uforsvarlige sauene og begge ler mens de løper, fy faen.

Vi har sammen bygd ett stort hat på en fyr(med god grunn, skikkelig svin), har oppsøkt han flere ganger før, mange mnder, og nå når vi har hagla, mener de at vi skal oppsøke han på døra med den. og sist vi tok pepper hørtes de ganske seriøse ut.

Jeg villle stoppe dette for mange mnder siden, men de er som to 13-åringer, de gjør akkurat det de vil og tenker ikke ett sek på konsekvenser, og hvordan i H skal jeg stoppe de om de bestemmer seg? det er de som har hagla og ammo. Hva faen skal jeg gjøre? dette kommer ikke til å stoppe før noen er skadet eller i fengsel....
spør om noe er uklart, men svar fort, jeg tørr ikke snakke med politi eller lignende