View Single Post
Mafakkaz's Avatar
Trådstarter
154
Sitat av bronsky Vis innlegg
Har du vurdert å ta deg en ferie? Bare komme seg bort fra tjas og mas en ukes tid?

Jeg var for mange år tilbake arbeidsledig for første gang i mitt liv, og det gikk hardt utover psyken etter hvert. Følte at det var flaut å være sosial fordi spørsmål om jobb alltid kom opp.

Til slutt hadde jeg klart å spare opp noen kroner til å ta meg en rimelig chartertur alene, og det var en befrielse. Bryte rutinen, snakke med folk som ikke kjente meg fra før, sol, varme osv.
Vis hele sitatet...
Har vurdert det. Men vet ikke hvor jeg skal dra... Kunne tenkt meg å reise på storbyferie en langhelg, er flere byer jeg har lyst til å reise til men ingen å reise med og vet ikke hvordan det vil være å reise alene.

Sitat av *pi Vis innlegg
Nå er uansett ikke verdien din som menneske bestemt av hvor mange som bryr seg om deg. At familien din ikke gjør det, sier først og fremst mye om dem. Du skrev over her et sted at du kan synes synd på deg selv. Det er veldig bra at du kan det, jeg vet hvor vanskelig det er. Du fortjener å ha det bedre.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje sant. Haha, ja jeg kan syns mye synd på meg selv, tenker ofte at jaja, er bare meg og deg (altså meg og meg)... Blæ.
Sist endret av Mafakkaz; 20. juli 2019 kl. 00:25.