View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Jeg hater at folk vet ting om meg, jeg vil dele minst mulig, samtidig så skulle jeg ønske noen faktisk kjente meg som den jeg er.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er vanskelig å danne ordentlige og meningsfulle vennskap dersom du ikke er villig til å åpne deg. Hvorfor hater du at folk vet ting om deg, sånn egentlig? Det å åpne seg, være ærlig, være seg selv og gi litt faen i hva folk synes er noe som har hjulpet meg ekstremt det siste året. Sier ikke at du skal fortelle hele livshistorien din til fremmede akkurat, men la bekjentskap utvikle seg med utgangspunkt i å være ærlig med deg selv og personen du snakker med. Ikke legg skjul på hvem du er eller hva du synes om ting. Ikke si ting du egentlig ikke mener, fordi du tror de kommer til å like å høre det. Vær deg selv, og du vil blomstre. Folk flest merker når folk er "falske", for når du tør å være deg selv vil det øse en attraktiv aura av deg som folk legger merke til.

Har utviklet noen gode vennskap på den måten. Noen folk kommer ikke til å like deg uansett, og noen folk kommer ikke du til å like uansett. Sånn er det bare. Men du kommer til å finne folk som elsker å være rundt deg 100% for den du er, meningene du har og energien du sprer rundt deg. Jeg synes det gjør livet verdt å leve.