View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Nei, overhodet ikke. Du må nesten ta deg bryet med å se tilbake i kontekst av hva jeg opprinnelig svarte på.
Vis hele sitatet...
Hvis det er vanskelig å komme med kilde på påstanden din så har du faktisk ikke noe å gjøre på et diskusjonsforum. Det er så enkelt. Du kan ikke bortforklare direkte feilinformasjon med hva som er kontekst. Du sa det du sa, og i stede for å trekke det tilbake eller komme med én kilde så velger du heller å komme med 4 barnehage-poster.

Sitat av Delikatdust Vis innlegg
En skade på bygg vil aldri dekkes av innboforsikringen. Usikker på hva du mener Knert1, men enten snakker dere forbi hverandre, eller så får du ikke kommunisert poenget ditt.


Om du sovner i dusjen, eller drar inn et boblebad i stua og det går lekk, så vil ikke innboforsikringen din kunne hjelpe deg med noe annet enn akkurat innboet. Skade på fks gulv går på boligforsikringen.
Vis hele sitatet...
Er det to av dere?! Når har jeg i det hele tatt nevnt innboforsikring?

Poenget mitt er at jeg ikke behandler påstander som at
Vannskader på boligen er husforsikring uansett hvem som står bak. Det er så enkelt.
Vis hele sitatet...
som fakta uten en eneste kilde. Det stemmer jo ikke, og det er derfor jeg ikke har fått en eneste kilde på det mens jeg har kommet med flere kilder som tilbakeviser Doughs påstand.

At å spørre en person på nett om hvor han tar påstanden sin fra kan mobilisere alt det hælvettes mølet her og ikke én eneste kilde. Fy hælvette, man lærer hver dag.
Sist endret av knert1; 4. januar 2022 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.