View Single Post
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Ja jeg har fullført vdg. Har generell studiekompetanse.
Vis hele sitatet...
Er jo utallige muligheter bare med generell studiekompetanse. Webutvikling på NTNU krever ikke mer enn det. Finnes flere andre IT-studier som ikke krever mer enn generell studiekompetanse.

R1 og R2 er heller ikke så umulig at det ikke lar seg gjøre, men du må jobbe.

Kjenner meg litt igjen i innstillingen din. Jeg har delvis vært der selv, både med å ikke finne motivasjonen til å prøve noe nytt, og å være så negativ at andre blir slitne. Når jeg fikk beskjeden "Slutt!" på grunn av min oppførsel, innså jeg at jeg måtte endre meg. Det var en kjedelig beskjed å få, men det var på sin plass. Det vil jeg nok si det er her også, men nå er det opp til deg å se hvorfor. Negativiteten din går kun ut over deg selv. Jordkloden snurrer videre, alle de som har prøvd å hjelpe deg i tråden din fortsetter livene sine, og du sitter igjen like negativ. Du kommer ingen vei når du har bestemt deg for at det ikke er noe poeng i å prøve. Hva skal noen her si da? Du har fått et hav av tips og råd, så får du nesten velge selv om du skal prøve å få til noe eller fortsette å gi opp før du har prøvd. Valget burde være åpenbart.