View Single Post
har prøvd det to ganger til siden sist. begge var samme kveld, med kanskje et kvarter imellom.
hadde med flere venner som prøvde også. en av kompisene mine så at alle de andre plutselig fikk firkanta bein :P
og han reagerte ganske annerledes enn oss andre, han klarte å gå rundt og virka oppegående mens det hele foregikk, før han endte opp på gulvet etter 3 minutters tid og han ble skremt av dama hans som prøvde å ta video av han. skjønner egentlig det, hun trøkka iphonen opp i trynet hans

jeg ble til det samme begge gangene. et hjul!

jeg lå på gulvet og var et stort hjul som spant sakte rundt, omtrent som en vannmølle.
"hjulet" var like stort som fra gulvet til taket, det tok opp hele spacen liksom.

så dette er da fjerde gangen, og alle gangene har kun vært en eneste stor latterkule, og når du kommer til deg selv igjen så blir du bare helt utrolig overraska over hvordan i helvete kan dette skje, det er bare kult.

alle gangene har jeg vært brisen på øl, og tror det kan være veldig greit for å få slappe mer av og ikke bli "for satt ut" av opplevelsen. tror rettogslett hvis man røyker det helt edru, så kan man bli litt skremt.

for min del er salvia nå blitt en sånn "hoho dette er en morsom opplevelse" greie. ikke noe å "hige" etter idetheletatt, men i godt selskap på en fest en helg, er det rettogslett bare en morsom ting å gjøre

en kompis sa salvia var om en random button. og det vil jeg si stemmer rimelig bra :P alle får jo helt forskjellig virkning.
Sist endret av Trololo; 1. mars 2015 kl. 01:56.