View Single Post
Fanit: Er du skadet? En produsent som lager kommersielt fyrverkeri har LOV til å framstille eksplosiver. Det har ikke nitrofis. Alle kommersielle produkter innen HE og LE er kvalitetskontrollert av godkjente kontroller, og har gått igjennom en rekke tester og sikkerhetstester for å få dette lovlig å selge. Ikke kom her og si at Nitrofis er en godt egnet person på lik linje med et firma med erfaring og kvalitet- og sikkerhetssjekker på produktene, til å lage sprengstoff og fyrverkeri.

Jeg syntes ikke straffen var for harsk. Han har tross alt overlevert et VELDIG ustabilt og farlig sprengstoff til en idiot. Tror du et firma hadde solgt 5kg dynamitt til en eller annen random kid? - Jeg er klar over at personen var over 20 år gammel, men det er en grunn til at man trenger sertifikater for å sprenge eller bruke fyrverkeri over klasse 3. Derfor tør jeg å bruke betegnelsen "kid" på gutten som sprengte bomben uforsvarlig.


Håper dog gutten som tente på lunten fikk iallefall minst like mye straff som deg. Syntes straffen var på kanten av mild. - Dette var rent idioti.