View Single Post
Jeg har alltid vært nysgjerrig på backpacking, og det er helt klart noe jeg har lyst til å prøve mer i fremtiden; jeg ble derfor utrolig glad når jeg leste første setning i denne tråden. Jeg er enig med Provo i at flyten ikke er så ille. Jeg ser at du allerede har bestemt deg for å fjerne dobbeltpunktum, så skal ikke kommentere den. Jeg er en person som irriterer meg mye over skrivefeil, spesielt i bøker og offentlige tekster, men det plaget meg ikke så mye her.

Det jeg for øvrig irriterte meg mest over var innholdet. Jeg syns strengt tatt du burde fjerne alt som har med do å gjøre. Jeg syns ikke det var morsomt og ble heller litt "flau" av å lese det. Du burde også forandre på noen av de andre stedene du har prøvd å være litt vulgær. Det kan hende det bare er meg som ikke liker særlig vulgært språk i bøker, men jeg syns ikke det passet inn med resten av skrivestilen din. Det meste under "en fantastisk verden" syns jeg er bra. Jeg blir interessert og jeg får lyst til å lese videre. Jeg håper og tror du har skrevet mer om hvordan du som person opplever backpacking i resten av boken, istedenfor så mye generelt som det var i de første sidene her. Jeg ble også forvirret av forsiden din. Jeg antar at hun asiatiske damen der ikke heter Reidar. Hvis ikke du har et veldig feminint utseende da - isåfall må jeg beklage. Det gir meg uansett feil inntrykk da det er relativt stor forskjell på hvordan en mann og en dame kan reise, og som mann vil jeg heller lese om erfaringer som er nærmere meg.