View Single Post
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
405
Jeg tror jeg ga noe feil info her i forigårs, beklager på det sterketeDet finnes sannsynligvis RLD i andre byer, jeg brukte meg selv som kilde men jeg har jo ikke vært overalt i Rotterdam, Haag og Delft. Hvis det finnes så er det hvertfall ikke det samme som i Amsterdam. Offtopic; men i Belgia har jeg hørt det er masse RLD (Antwerpen/Brussel??)

Jeg avfeide det fordi jeg har vært rundt stort sett hele Rotterdam og Utrecht, har aldri sett noe som tyder på noe sånt. Men kom til å tenke i går, kankje pga corona? at alt er lukket akkurat nå bare?

Bare fordi jeg ikke har sett det så behøver ikke det bety at det ikke finnes (vanligvis, utenom covid?)

Uansett så var mest sannsynlig White Horse sånn privat bordell, hvis det finnes RLD i andre byer så er det nok ikke sammenlignbart med Amsterdam, men jeg vet ikke altså. Han fylliken husker ikke så veldig mye.

Desverre så må jeg innrømme at jeg seff ikke var der den gangen, det som står i første delen er bare det jeg har fått fortalt. Her er det bare å bruke fantasien og tilpasse historien ettersom hva passer leseren (deg)