View Single Post
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52
Disse har vært lett tilgjenelige hvor jeg holder til. Har spist en del, sammenlignet med f eks ksalol syns jeg disse er mye bedre. Har hørt diverse ting fra diverse kilder, at de er fake, inneholder etizolam, har mye kalk som fyllstoff... masse annet rart. Personlig har jeg spist ganske mye alprazolam i diverse piller, og merker ikke særlig forskjell på effekten jeg får av disse kontra andre.

Jeg kan fortelle om en kjenning av meg som får xanor på resept her i Norge, og måtte ta urinprøve pga noe som skjedde. Han hadde ikke spist de xanor som han får på resept, og hadde spist disse U94 istedenfor. Han slo selvfølgelig ut på benzo, men forklarte at han får xanor på resept og det var derfor det ble positiv test. De tok testen videre for å bekrefte at det var alprazolam og ikke noe annet, og han fikk svar om at det var alprazolam og det var dermed ingen grunnlag for straff.

Disse 2 tingene jeg har nevt øverst gir meg en 99% sikkerhet at disse U94 inneholder faktisk alprazolam. Det betyr selvfølgelig ikke at ALLE gjør det, noen kan være fake, og jeg anbefaler alle som skal prøve disse å være forsiktige med doseringen.

Håper dette kan hjelpe noen andre freaks. Send PM hvis dere lurer på noe.