View Single Post
Okei, jeg ble introdusert for molly for 2/3 år siden og synes dette var konge siden det gav god rus, og fine visuals mot slutten av turen. Jeg gjorde da det alle her advarer mot, tok masse molly over kort tid, men ikke de sykelige dosene Proshift snakker om. Begynte med 200-250mg hver gang jeg droppet siden jeg hadde en del sideflesk på den tiden. Men så begynte toleransen å komme og doseringen økte med den. Har tatt molly sikkert alt for mange ganger siden jeg ble introdusert for det og jeg angrer så alt for mye. Jeg har vert igjennom depersonalisering, kommet meg ut av det nå siden jeg sluttet å ta molly. Men sitter igjen med helseangst, presentasjons-angst, lav motivasjon, spenningshodepiner, og husken er blitt dårligere. Jeg går nå til lege og psykolog for å takle og jobbe med problemene jeg har gitt meg selv. Dette kommer du også til å gå gjennom om du fortsetter med et så høyt inntak av mdma.

Det spiller ingen rolle om du, Proshift, mener du har naturlig høy toleranse, høyt forbruk av molly tømmer serotonin lagrene i hjernen din, nedregulerer serotonin reseptorene i hjernen din og dette er noe du så absolutt ikke har lyst til skal skje med deg. Symptomene jeg forklarte tidligere er reelle, livskvaliteten din minker drastisk og eksponentielt.

Ikke bare kost vekk det folket her sier om å holde dosene lave bare fordi du har "høy toleranse", ikke ødelegg hjernen din, hør på folket her, vi har erfaring og ønsker kun å hjelpe deg å unngå å gjøre noe ekstremt dumt.