View Single Post
Sitat av Proshift Vis innlegg
Jeg har ikke tatt piller enda skrev jeg jo, ren mdma krystaller og pulver. Folk som død, dør fordi de ikke tåler det! De dør av små doser har jeg inntrykk av. Dame døde nettopp på klubbenn jeg går på, obduksjon viste 2 stk E.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg noen ekspert, men folk som dør av E/mdma gjør det som regels ene og alene på grunn av uvitenhet.

Enten drikker de for lite vann og dør av overoppheting, eller så drikker de for MYE vann og får vannforgiftning.
Andre grunner til at folk dør av "E" er fordi det kan være blandet ut med andre stoffer, eller at folk tar andre stoffer (slik som du planlegger) i tillegg til ecstacy pillene.

Ja folk kan få en allergisk reaskjon og dø av det, men det er det fåtallet som gjør.

MDMA er vel i amfetamin familien (om jeg ikke tar feil?) og er sentralstimulerende. Ecstacy pillene kan allerede inneholde amf, så det å ta E + Amf kan være svært hardt for hjertet.
Har jeg skulle tatt denne komboen så ville jeg i allefall brukt ren MDMA i pulver/krystaller i stedet for Ecstacy-piller. Da ville du værtfall være sikker på DEN dosen.

Som du selv sa så "skal de inneholde 125-150mg mdma, hvorav noen skal ha vært opp mot 250mg" somethingsomething..
det sier jo seg selv at du ikke har peiling, hverken på stoffet du inntar eller dosering.