Tråd: Diclazepam?
View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Bynte me 5-eapb rundt 8-9 tia igårkveld, tok ikke diclazepam før rundt halv fire pga av kjevestuk. funka bra som muskel avslappende, men turinga fortsatte, 5.eapb kom i 120mgs pellets, er vel doesring på max 250 trur jeg, men de første jeg tok ble for lite, sa da tok et par tre til, pluss at snårta en.
Anbefaler ingen å kjøre på me di dosene jeg lekte med om du ikke kjenner din kropp å sinn godt nok start lavt å heller bygg deg sakte opp i såfall.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg ville utvidet den ikke-anbefalingen helt generelt, for med mindre du vil pådra deg hjerneskade (overstimulering av reseptorer) er ikke slike doser å anbefale, og spesielt ikke når det gjelder RC Da er det bedre å kjøre litt hardt med MDMA som tross alt er godt dokumentert selv i hasardiøse doseringer... dog vil jeg ikke anbefale misbruk av det heller

Ellers kan jeg si at i alle fall 5-APB manglet noe av "magien" til MDMA, selv om det var veldig likt. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. Har du testet flere RC'er som skal ligne på MDMA? I så fall, hva ligner mest på "the real deal"?