Tråd: Rohypnol 542
View Single Post
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Ser jeg har skrevet at jeg fikk dårlig virkning at 4 stk..

Jeg husker ikke en dritt av hva jeg har skrevet her i denne tråden.. De 2 siste dagene er nesten svarte! Og jeg har ikke blandet med alkohol. Oxy og ryppere. Tror jeg har følt meg fin, og oppført meg normalt. Men jeg er forsatt funky i formen. Blir flau av og lese det forrige laaange innlegget mitt der jeg prater om alt og ingenting

Er det normalt og være rusa i 1-2 dager etter dette? Og når jeg ser på pakningen min, så har jeg vist spist 11 grønne hyppere pluss 18 oxy på 2 dager. Herregud dette kan ikke være sunt.. Nå skal jeg legge meg i sengen og skamme meg i de neste dagene. Nå for det holde med tjall en stund.

De funker bra. Det kan jeg GARANTERE! Men merkelig effekt synes jeg. Dårlig husk, og småkvalm hele tiden. Sikkert kvalm pga opiatene..

De siste dagene har pillebruken min vært litt ekstrem ass. Forstår godt hva dere mener når at det er lett og spise mer og mer når en først er ruset på rohypnol. Satan til et potent stoff.

Føler meg forresten enda mer ruset idag enn igår.. har ikke tatt noe som helst idag, men er helt på vidda.. Er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Haha! Klassisk benzo!

Noen kommentarer dog; (til opplysning)

Rivotril (clonazepam) + nitrogen-binding blir Mogadon (nitrazepam)
Mogadon (nitrazepam) + fluor-binding blir Flu(nitrazepam) = Rohypnol.

Det er veldig nært slektskap mellom disse, og personlig synes jeg det er liten forskjell på clonazepam (får ekte fra apotek) og Rohypnol (har testet de grønne med 542, og jeg er helt sikker på at de er fra apotek). At alle er meget potente er det ingen tvil om; men at flunitrazepam er noe "unikt" er vel en myte som oppstod i kjølvannet av bruk som voldtektsdop pga. utbredelse i sin tid. Det er jo derfor de er grønne, et fargestoff som setter sterk farge på det hvis du blander de i væske

En annen kommentar (og jeg anbefaler INGEN å prøve dette hjemme) er den relative skadeligheten til benzodiazepiner. For all del, det er ikke helsekost, men selv en MASSIV overdose vil sjelden før til død/varige mén i praksis. Du vil nok bli sovende/komatøs i noen døgn (avhengig av halveringstid) og gjerne se helt jævlig ut når du våkner/ha noen skavanker etter å ha ligget i samme stilling, men det er ikke nok til å f.eks stoppe hjerte eller respirasjon hos ellers normalt friske mennesker.

Dette er mer en advarsel enn en oppfordring, store doser er bare ræva hvis du ikke ønsker å våkne etter 3 dager med vondt i hele kroppen uten å huske en dritt av hva du har gjort. Det finnes et metningspunkt der kroppen rett og slett ikke klarer å nyttegjøre seg mer og alle reseptorer er mettet, og det er ikke SÅ høyt. Alt over dette vil bare bli skilt ut som andre avfallsstoff.

Mao; ingen forskjell på å ta 500 og 5000 rohypnol, men begge deler er en fantastisk dårlig idé selv om du (veldig) trolig ikke dør av det om du ikke blander med en kraftig CNS-depressant. Ikke gøy å våkne etter 3 døgn i "koma" uansett.

Sitat av trckLOL Vis innlegg
Litt presisering ang. farer ved benzomisbruk:
- Benzodiazepiner kan på egenhånd forårsake blant annet begrensninger og/eller tap av reaksjonstid, koordinasjon, dømmekraft og hemninger.
De føeste har nok opplevd en såkalt "blackout", for så og høre om alt det idiotiske vedkommende sa/gjorde dagen derpå. Det er riktignok viktig å huske at en peson i denne tilstanden har veldig høy risiko for å utsette seg selv og andre for livstruende situasjoner (sett bort ifra situasjoner i kontrollerte omgivelser i påsyn av rette personer, enten det er edru venner eller helsepersonel)

- Benzodiazepiner i kombinasjon med andre stoffer som har dempende effekter på sentralnervesystemet (Les: "CNS Depressants" eller såkalte "downers") gjør mangedobler faren for overnevnte symptomer. Både av egen erfaring og hva jeg har lest/hørt om disse kombinasjonene, så vil jeg tørre å påstå at at slike symptomer er mer eller mindre uungåelig for personer som ikke har særdeles høy toleranse mot "downers" (som følge av en langvarig "hva som helst for å få rus"-livsstil) eller god erfaring (og derav kjenner sine egne begrensninger og/eller høy toleranse) med en spesifikk kombinasjon.

- Utover dette kan overnevnte kombinasjon føre til pustevansker, respirasjonssvikt eller helt enkelt dø.

Her er eksempler på "CNS Depressants":
- Alkohol
- Barbiturater
- Benzodiazepiner og såkalte "nonbenzodiazepines"
- Opioder/opiater
- Cannabis (Ikke livstruende, men du kommer til å bli utrolig stein)
- Diverse (Alfa-/beta blokkere, sedativa, muskelavslappende, hypnotika, antipsykotika, antihistaminer, epilepsimedisin, dissosiativer og anestetikum for å nevne "noen")
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke uenig i advarslene dine; men faren for å faktisk DØ er overdrevet, selv om man blander med "CNS depressants". F.eks opiater i tilstrekkelige mengder vil nok "gjøre trikset, sammen med noen av de ande på lista, men det skal MYE til å dø av benzo alene, og da kommer det som regel ikke av respirasjonssvikt/lavt blodtrykk etc, men kvelning fordi du havner i koma og tungen kan blokkere luftveiene (den hovner opp om man ligger med åpen munn).

Jeg håper ingen klarer å lese noe positivt om benzo inn i det jeg har skrevet; for det er virkelig bare en presisering.

Hvis du f.eks ønsker å ta livet ditt er benzo et ekstremt dårlig valg, selv om man kombinerer det med f.eks alkohol. Det er bare "flaks" om du skulle dø, og i så fall er det oftest ikke forgiftning i seg selv, men sekundære årsaker som luftveisblokkeringer...

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Både Opiater og Benzo-medikamenter er hardt på respirator systemet ditt. Begge gjør att du puster mindre drag og pulsen kan bli svakere. Ved overdose slutter du og puste med døden som følger. Du øker risikoen for overdose betraktelig ved å blande de to.
Vis hele sitatet...
Mjaaa, les utdypning over Benzo har et overdrevent skadepotensiale i så måte, men underdrevet i forhold til å gjøre idiotiske ting/blackout etc.

Jeg har hatt noen "uhell" der jeg har glemt at jeg har tatt benzo for så å dra på byen, og det ender som regel med fylleangst fra det dypeste helvete! Der og ser man ikke at man er helt idiot...