View Single Post
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
184
Sitat av nevlen Vis innlegg
Har/hadde du noen kontroll hvordan hvem som har tilgang til å se/jobbe med produksjonen etter at du hadde filmet? Jeg tenker typ når Novemberfilm klipper episoden, legger på sladd osv. Plutselig kan jo en eller annen mediestudent være på OD-dag?!

All honør til deg som greide å stole såpass på de folka der, at du fikk laga en såpass innholdsrik førsteepisode.

Dette er kanskje grunnen til at mange av episodene er såpass dårlige også, at hardbarka kriminelle i riktig miljø aldri i værden hadde fått lov eller hatt lyst til å ta denne risikoen.

Hadde du avklart med dine kontakter i litauen at du kom til å være med på dette programmet?
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg jo forsåvidt. Novemberfilm lager jo flere serier, bla. Hundepatruljen Oslo, og studenter og mindre erfarne klippere/kamerafolk osv. settes heller på andre serier, også er det de mer erfarne folkene som jobber med Insider. Det syntes jeg jo selvsagt hørtes ut som en fornuftig løsning at de har valgt å gjøre det sånn.

Jeg tror absolutt det er grunnen til at de fleste episodene har holdt en generelt lav standard. De eneste som vil snakke med dem, er de som kanskje ikke har kommet så veldig langt i sin kriminelle karriere, for de har ikke så mye å tape. De som sitter høyt oppe vil jo ha desto mer å tape, og da er det ikke verdt å risikere. Som nevnt tidligere, hadde jeg fremdeles vært aktiv selv, så hadde jeg heller aldri stilt opp. Jeg stilte opp fordi jeg følte det kunne være en fin måte å avslutte det kapittelet av livet mitt på

Er et par stk i Litauen som vet om det, hovedsaklig da de jeg "er mest kompis med". Har jo tilbrakt en del tid der nede, og som i alle kretser så blir det jo litt sånn at noen bare er businesskontakter og ikke stort mer, mens andre får man et nærmere forhold til, og blir kjent med på et mer personlig plan. Så enkelte vet, og syntes bare det er moro så lenge de ikke kan identifiseres og holdes borte fra kameralinsen