View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er litt... arrogant?
Vis hele sitatet...
Er i det minste bare ett eksempel på arroganse da. Ikke 25300+


Sitat av vidarlo Vis innlegg
I tillegg er det morsomt at du har tiltru til at statistikk kan sei noko om individet, men ikkje vil akseptere at statistikk kan sei noko om grupper.
Vis hele sitatet...
Jeg aksepterer at statistikk kan si noe om grupper, men da må statistikken ha riktige antagelser i grunn.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Eg har aldri sagt at det ikkje kan skje, og at du antar at eg har sagt at det ikkje kan skje må bygge på at du ikkje har forstått kva eg skriv.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at du tror det kan skje. Jeg argumenterer for at det nesten er en nødvendighet at det kommer til å skje.Uansett.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det kontra eg med at ingen ting tyder på at befolkinga vil auke for all framtid; tvert imot er det mykje som tilseier at den vil stabilisere seg mot slutten av hundreåret, innanfor ei folkemengd som vi kan brødfø om det er vilje til det.
Vis hele sitatet...
Det kontra jeg med å trekke inn evolusjon fordi den stabiliseringa du beskriver vil bli selektert mot av naturen.
Tror jeg gir meg nå. Får ikke forklart det jeg mener noe særlig tydeligere tror jeg, så da blir det lite fruktbart når du mener at jeg ikke forstår deg og omvendt til det uendelige.