View Single Post
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Jeg har nå hele veien sagt at man må betale for å ha mottaker tilgjengelig da....
Det er derimot du som skrev og som nå har blitt enig i at at man betaler for å ha utstyret.
Vis hele sitatet...
Dette begynner å bli litt tåpelig...

Ditt originale innlegg:
Så lenge du har kjøpt en TV som står i ditt navn og ikke er plombert så må du det.
Selv om du nekter for at du eier tv, har solgt din tv eller what ever.
Vis hele sitatet...
Mitt tilsvar:
Når jeg flyttet for ett års tid siden meldte jeg inn til NRK at jeg ikke lengre hadde mulighet til å ta inn signaler, altså at jeg ikke hadde kabel / sattelitt mottaker og ikke heller dvb-t mottaker i min TV. Jeg ble da fritatt for lisens ettersom det du betaler for er muligheten til å ta inn TV signaler, ikke at man eier en tv direkte...
Vis hele sitatet...
Men nå er vi altså enige om at man må betale lisens dersom man har mulighet til å ta inn signaler (altså fungerende mottaker tilgjengelig), ikke at man en gang i tiden har kjøpt en mottaker man senere har solgt eller destruert...

Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Jeg har nå hele veien sagt at man må betale for å ha mottaker tilgjengelig da....
Det er derimot du som skrev [sitat fra bashfoo] og som nå har blitt enig i at at man betaler for å ha utstyret.
Vis hele sitatet...
Det var altså ikke mitt utsagn du siterte der...
Sist endret av Cikey; 26. juli 2019 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.