View Single Post
*pi
entro*
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sliter med søvn. Alltid gjort det.
Biter tenna sammen omtrent alltid og håper det naturlig går over. Presterer dagen så godt jeg kan uten søvn og dør innvendig.
Vis hele sitatet...
Det her har jeg gjort ca alltid, og det har gått helt fint. Men nå er det FOR lite FOR ofte. Sånn at det er vanskelig å kjøre til jobb.

Er du ikke redd for å snakke med legen din hadde jeg bedt om imovane
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke litt redd for å snakke med legen engang. Jeg er redd for det folk over her forteller,og det jeg leser om bivirkninger. Orker ikke ødelegge søvnen enda mer på sikt. Dessuten har alle former for hangover en tendens til å trigge mye greier for meg, så en kombinasjon av blackout og halliser toppet med diffust ubehag og følelsen av å ikke være meg selv hadde tatt knekken på meg tror jeg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første gangen jeg spiste Imovane såpass konstant ble jeg overrasket over hvor lett det var å sovne uten dem, jeg hadde liksom "lært det" på nytt over de siste tre ukene.
Vis hele sitatet...
Dette var liksom effekten jeg håpet på. Bare banke hjernen inn på rett spor.




Jeg vet lite om sånne medikamenter, er z-hypnotika ganske likt benzo? Seroquel er vel psykosemedisin, eller?

Hva er det mildeste alternativet her (av "ordentlige" legemidler) mtp bivirkninger og avhengighet?

Melatonin er vel kanskje det første man får, men jeg innbiller meg at det funker best når det er rytmen som er ute av kurs. Jeg tror ikke livsstil er problemet her, og jeg har ikke vansker med å bli trøtt.


Takk for svar forresten, det settes pris på
Sist endret av *pi; 21. juli 2019 kl. 10:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.