View Single Post
Sitat av dazezone Vis innlegg
Kanskje en ide å sette på litt musikk i leiligheten så du slipper å fokusere sånn på lydene fra naboen. Er mange som bor nære nok naboer til å høre mye merkelig hvis man undrer for mye over det. Er man i tillegg blitt sårbar psykisk er det jo lett å få noia så her handler det om å få tankene over på noe annet og roe ned på rusen kanskje, tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Dette var et godt tips. Har enten noe random netflix på i bakrunnen nå elller hodetelefonene. Men uansett når jeg vet mer om bakrunnen til situasjonen vet tror jeg at det heldigvis ikke er meg som har vært problemet. Ja skjønner at røykingen trolig nok har forsterket alt rundt dette og gjort meg enda mer paranoid enn det jeg vanligvis ville vært.

Sitat av Spock_ Vis innlegg
Off topic: Hvordan er det å fortelle om noe personlig i livet ditt, for så å bli kalt paranoid og at alt dette bare er oppe i hodet ditt? (Meg selv inkludert)
Vis hele sitatet...
Det har vært som forventet egentlig. Hadde tenkt det samme om en annen bruker hadde opprettet en tråd som denne.

At dette kan jo ikke stemme, og at TS er nok litt klin kokos i hodet sitt. Selvfølgelig har det vært litt ubehagelig å lese disse svarene, men forventet som sagt.