View Single Post
Kommer en liten sen oppdatering her nå. Får bare beklage det. Jeg skal lese nøyere gjennom tråden i morgen og lese litt nøyere gjennom hva dere har sskrevet.

Okei, så jeg har nå fått kjennskap til hvem denne naboen er. Og det er snakk om en person som ikke er helt i vater dessverre(for han) og meg kanskje? Han har et forholdsvis langt rulleblad bak seg med bl.a vold og rus ifølge en kompis. Vært tidligere tvangsinnlagt også. På postkassa si har han ikke sitt eget navn heller.

I dag oppdaget jeg at panseret på bilen var halvveis åpen. Jeg tenkte at det er nok han som har vært å snoka der. Hvorfor vet jeg ikke men ingen skade heldigvis så vidt jeg kunne se. Dette har nok skjedd natt til i dag mens jeg lå og sov. Jeg konfronterte han med dette og Fretex-lappen han hengte opp når jeg møtte han utfor. Han bare ristet på hodet med et morskt utrykk i ansiktet, sa ingenting og gikk inn til sin leilighet.

Han har nå fått en muntlig advarsel av utleier, og de sa at hvis det ikke blir bot og bedring så må han finne seg nytt sted og bo. Hvis dette fortsetter må jeg bare kontakte politiet og få vedkommende bort. Forhåpentlig blir han innlagt og får hjelp.

Ja, cannabis har nok ganske sikkert gjort meg ekstra paranoid i forhold til dette. Uansett har jeg nå vært nykter i fire dager. Det har jeg planer om å fortsette med. Noen mnd'er eller kanskje kutte helt ut også. Vi får se.

Har vært en episode til med han men den vil jeg ikke fortelle om akkurat nå. Takk for deres bidrag og fortsatt god helg!