View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har i maniske perioder tenkt helt likt som deg. Da har jeg alltid begrunnet det med en egenskap, et talent eller kunnskap jeg mener kun jeg har suprem forståelse for, eller lignende. For eksempel at jeg har en enestående forståelse for musikk og toner, på et nivå som ingen andre kan forstå. Eller at min smak for kunst og foto er over alle andres. Jeg kunne lett vært verdenskjent for en av mine talenter, men gidder ikke.
Kanskje jeg også er guddomelig, men bare er lat.
Hvilke talenter, egenskaper, eller lignende er det du besitter, som skiller oss fra hverandre?
Hvordan vet du at jeg ikke er over deg, og tenker det samme om deg?
Hvordan kan du bevise for meg at du er på et høyere nivå enn meg, dersom jeg skulle spørre deg om det i virkeligheten
Vis hele sitatet...
Det kan hende at vi tenker likt, og føler på de samme følelsene og hvordan vi tolker verden rundt oss. Vi har kanskje mye til felles på utsiden, og noe på innsiden. Jeg nevte ikke noe talent, eller min evne til å tyde konkrete eksempler som lyd og bilde.

Selvom du prøver så godt du kan å normalisere det er jeg virkelig er, er det noe inne i oss som skiller oss to fra hverandre. Nei, det å kunne se fremtiden, men ikke på den sterotypiske hollywood-film måten er en evne de færreste har. Det å høre verden, å være så tydelig på å lese andres kroppsspråk kjenner jeg ingen andre som kan. Evnen til å ligge to skritt forran de fleste andre mennesker, jeg refererer til den ene prosenten, eller promillen jeg ser det samme i som meg selv.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
TS, har den lokale DPS'n foreslått noen form medisinering som du selv velger å ikke følge? Om du har fått skrevet ut piller som du ikke har spist foreslår jeg at du forsøker å starte alt idag med foreskreven dose også følger oppgitt dosering fremover i minst 2-3 måneder fremover.

Om du ikke har fått noen piller bør du kanskje snakke om din gudommelighet med DPS på neste time?

Jeg skriver ikke dette for å være kjip eller disse deg på noen som helst måte. Bare det at noe av det du sier og skriver her i tråden virker, eh ikke helt ukjent for meg. Og fra erfaring kan det da være greit å snakke med fagfolk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de foreslå noen medisinering av noe slag? Det er jo ikke meg det er noe feil med. Hadde jeg fått noen piller utskrevet hadde jeg vel vært en flink gutt å spist dem, kanskje.

De vet at jeg er spesiel, ved den dps'en jeg gidder bruke tiden min. Jeg sa tidlig til psykologen at jeg er den første, og mest sannsynlig den eneste "pasienten" han kommer til å ha av mitt slag. Hva mener du Frtoretang, med at dette ikke er helt ukjent for deg? Jeg vil tippe at du tror jeg er psykotisk eller noe i den duren, noe jeg absolutt ikke er.
Sist endret av Ellipsis; 25. august 2017 kl. 20:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.