View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du god kontakt med det selv? Hvis man alltid er noen andre enn seg selv, mister man ikke kontakten med seg selv og følelsene? Personlig har jeg slitt med veldig lite av de positive følelsene som glede, kjærlighet osv. Men mye frustrasjon og negative tanker. Jeg jobber nå bevisst med og få bedre kontakt med meg selv og følelsene. Tror det går riktig vei, men tar tid. Jeg prøver og tilbringe tid ute i naturen og begynt og meditere og koble av Internett og sosiale medier mer og mer.
Prøver også og være meg selv mest mulig, og ikke tenke for mye på hva andre tenker om meg. Og når jeg klarer det føles det veldig befriende. Hva andre tenker om meg er deres bisniss.
Vis hele sitatet...
Jeg har mistet kontakten med meg selv for mange år siden. Alle følelsene jeg har er falske, som i dagliglivet. Familiebursdager, og sammenkomster. Typ "se hvor flott barn vi har fått" Den mest motbydelige skapningen jeg har sett, men må alikevel "rose" foreldrene å si hvor "fantastisk" avkommet deres er.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der kom det, sa i en anna tråd at det var noe rart med måten du svarte på.

Men jeg har et spørsmål:
La oss tenke oss at et tog dundrer av gårde, midt på togbanen er det 5 mennesker. Men du kan flippe en switch, som da vil sende toget ned en annen bane, der det ligger en mann.^
Hadde du flippet switchen?
Vis hele sitatet...
Der kom hva? Hva var rart med måten jeg svarte på? Over til spørsmålet ditt; Jeg hadde ikke gjort noe, jeg hadde latt toget kjøre der det skulle, sålenge det ikke det er min skjebne. Likevel kunne jeg slått på denne "switchen" du nevner, men mest sannsynlig ikke. Du lager et paradoks her, om moral. Du gjør det umulig for meg å svare riktig.
Sist endret av Ellipsis; 23. august 2017 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.