View Single Post
Sitat av nikita Vis innlegg
Lykke til å få en krone ut av meg!
Vis hele sitatet...
Det er rimelig enkelt å få penger ut av en som driver med hærverk, bare å lenke deg fast i bilen og ta en telefon til politiet.

Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Well duh, biler blir selvfølgelig ikke like varme i sola om vinteren, haha. Er forsåvidt enig i at det går an å legge igjen bikkja i bilen i 5-10 min med åpne vinduer når det er 15 grader ute, men det ikke hjelper med vindu på gløtt eller vann hvis det er snakk om en varm sommerdag. Dyret kan bl.a. pådra seg hjerneskader hvis det blir overopphetet og ikke blir kjølt ned skikkelig så fort som mulig, uten å være i stand til å kommunisere dette.
Vis hele sitatet...
Oh Really?
Poenget mitt er at man må se det litt an. Det er ikke dyremishandling dersom det overhode ikke er varmt ute og hunden har vært i bagasjerommet i en liten periode. Noe som kan godt være tilfelle i denne diskusjonen.

Sitat av Xernox Vis innlegg
Dude, 15 grader i sol midt på dagen ( kl 12-14) kan fort gjøre bilen opptil 3 ganger så varm. Hvis du mener at en bil på 45 grader ikke er dyremishandling burde du gi fra deg alle dyr du har.
Vis hele sitatet...
Kan du sitere meg hvor jeg skriver at det ikke er dyremishandling å ha et dyr i en bil som er 45 grader?

Hadde også vært fett om du kunne slengt med kilder på påstanden din.
Sist endret av Spelly; 2. juni 2013 kl. 12:50.