View Single Post
Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Jeg liker siden meget godt.
Her kommer det noen punkter jeg setter fingern min på:
  1. Jeg mener du bør ha bredden "flytende", hvis du skjønner. Altså, som en OS X-bruker har jeg aldri browservinduet maksimert. Vinduet varierer i størrelse hele tiden, og dersom vinduet er litt for lite kommer det en horisontal scroller. Dette blir litt forvirrende når den kun kommer på prosjektsiden fordi akkurat denne siden er bredere enn de andre. Siden headern er 100% bør du kanskje eksperimentere med å ha hele innholdet i 100%. Da er det opp til brukeren å justere browservinduet slik han selv liker det.
  2. Jeg er enig i det mongeland sier om prosjektporteføljen din. Selvom jeg liker oppsettet, blir den litt forvirrende når man ikke skjønner hvilket screenshot som hører til hvilken side. Du bør kanskje ha en bildetekst, eller i allefall en alt-verdi (det bør du ha uansett). Jeg ville tro at det hadde vært bedre dersom du lot screenshotsene komme opp i en popup (eller en form for flytende ramme v.h.a css/javascript), gjerne med en beskrivelse av prosjektet.
  3. Jeg vil si meg en smule uenig i det mr. mongeland sier. For min del er teksten godt synlig, men på en annen side kan den bli vanskelig for eldre folk å lese. På min egen side, www.rocking.no, vurderer jeg å implementere både brukerjustering av tekststørrelse og tekstkontraster. Det burde du kanskje også tenke på.
  4. Den lille baren under headern virker litt meningsløs. Hva tenkte du å bruke den til? Er den bare der? I såfall bør du droppe den.
Ellers... godt jobba!! Fortsett slik!