View Single Post
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
268
Jeg trur at de vi egentlig balanserer litt på snor jeg, men med en grisegod fyr til å balansere...

Sitat av Bluephoenix Vis innlegg
Siden antallet mennesker på planeten jorden øker for hver dag så kommer det før eller siden til å skje noe dramatisk når jordens smertegrense er nådd. Naturens måte å ordne opp i slike problemer er sykdom, men når det blir så mye folk så vil det også bli en enorm kamp om ressursene, både vann, mat og energi. Når den tid kommer så behersker vi muligens teknologi som gjør at vi kan befolke andre planeter slik at vi kan ødelegge dem også.

Mennesker er egoistiske, og det er dette faktum som er det store problemet.

Ja, det kommer til å bli skikkelig ille en gang og ingen vet når. I stedet for å bekymre seg for dette så ville jeg heller fokusert på å gjøre det beste ut av livet slik det er nå. Faren, Mora eller søstera di kan dø i morgen. Du kan selv dø når som helst. Nyt livet og unngå å bekymre deg for ting det er umulig å forutsi. Det kan gå bra i mange tiår, for ikke å snakke om hundreår enda.

Dersom du kjøper et tonn ris og preserverer på et egnet sted så stiller du mye sterkere enn de fleste andre hvertfall. Ikke er det spesielt dyrt heller. Og det finnes gode teknikker som kan preservere ris i mange mange år.

Jeg vurderer selv å "preppe" litt for å sikre barna mine, men har ikke gått til innkjøp enda, men det gjør jeg nok når jeg ser veldig svarte skyer på himmelen.
Vis hele sitatet...
Tviler strekt på at vi kan slippe unna med romskip. Sånn det er nå, gir ikke politikerne våre klimaproblemene en eneste tanke sammenlignet med hva de MÅ. Skjer det ikke noe snart blir vel alle som ikke har fylt 30 ennå vitne til at verden går til helvete. Riktig nok vil ikke alt liv dø, men vi vil vel ikke dø vi?
Sist endret av Grisefett; 22. april 2014 kl. 18:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.