Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
Her ser det ut til å være flere problemer=/ En er hvertfall magnesium.. Men det virker også som det er "lockup" i næringsblandingen din... Dette har med feil PH å gjøre og utarter seg slik at med for høy PH er det enkelte stoffer planten ikke kan ta opp.... Sjekk PH

Ser også ut som noe feil balanse mellom (K) Kalium og (P) Fosfor.. Prøv å hold de ganske like...



Ok så hvis jeg forstår deg riktig, så har planten alltid hatt 24 timer lys... Javel, de hårene du ser på planten din er enkelte punker hvor det kommer en og annen calyx som indikerer at planten er kjønnsmoden. Den vil holde seg i vegetasjonsfasen så lenge den får over 18 timer lys i døgnet.. Så lenge det ikke er en atoblomstrende strain naturligvis.

De som du sier ser ut som Cannabioler vil jeg påstå er bladenes "porer"..

Den så litt stresset og overvannet ut, men så ut til å klare seg fint=)



Shit, ble fort værre ja=/ Er nok magnesium i første omgang som må til..For at planten skal reagere raskere kan det brukes en svak svak blanding av magnesium i vann og brukes som spray på de store solbladene.. (ikke på buds)
Vis hele sitatet...
Takker og bukker...regner med at magnesium får jeg på polet holdt jeg på å si men på apoteket eller?
Så nærme mål så er det surt å feile
Men jeg skal gjøre det som står i min makt for å redde ungene mine


Kan dette gå fort ut over budsa? er det slik at om jeg ikke gjør noe NUH så dauer hele planten forran øynene mine? Det er jo surt.

Igjen setter pris på alle dine tips og din hjelp!!!

Sitat av THC The man Vis innlegg
hva skjer her da .. plutselig begynner blader åå krølle seg og se (brent)ut i kantene
Vis hele sitatet...
Ligner på mine slik de var 2 uker før problemet jeg har nå oppstod
Du dyrker i jord? jeg er selv en newbie på dyrking å har gått for hydroponisk....no good idea hehe

GOOD LUCK TO YOU!