View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da kan jeg meddele at dette gikk over all forventning. Hun tok 1.5g og hun ble liggende og gråte fordi alt hun såg var så vakkert. Frykten hennes ble beroliget fordi det var en skapning der halvt drage og halvt løve som stod over henne og passet på henne. Og til kritikerne her inne: hvorfor vil jeg utsette henne for dette? Jeg ville ikke. Jeg har sagt nei i 2 år til henne, men dette var noe hun selv ville oppleve, da hun såg hvor mye det å ta sopp hjalp meg. Det var norskpluklet Fleinsopp som en venn av meg. Plukket for 2 år siden i Oslo.
Så nei, jeg har ikke prøvd og pushe henne til noe som helst. Jeg har nektet henne å prøve heltfrem til nå, fordi jeg ikke har følt meg trygg på hvordan hun kunne komme til og reagere. Men dette gikk 20 ganger bedre enn jeg fryktet, og hun er helt slått ut over hvor amszing dette var og oppleve. Små hull i rullegardinene ble for henne en fullspekket stjernehimmel som gav henne ett lysshow for livet. Og hun er billedkunstner, så det hun nå har opplevd inspirerte henne til nye malerier.