Tråd: Abstinenser
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har noen spørsmål ang abstinenser ang forskjellige stoffer.

Jeg har brukt benzo (Alprazolam, Klonazepam, Diazepam) for det meste. Har sikkert passert 500 piller på xanor alene men aldri for rusen sin skyld. Jeg har blandet benzo med alkohol men aldri opplevd "blackout" Det har kun skjed på Imovane 30mg+.

Jeg prøvde også nylig mdma og xtc, opp til 8 gram i løpet av en mnds tid. I know..

Amfetamin, Kratom, Kokain og hasj samme sak.

Jeg gikk flere år på forskjellige typer ssri og snri medisiner. Max dose på de fleste.

Dum som jeg var blandet jeg sistnevnt med tramadol eller nobligan, same shit. Fikk en fantastisk rus av dette og endte opp med en toleranse på 2g Nobligan retard. Har siden den gang sluttet jeg med all form for ssri og snri. Nå koser jeg meg av og til med 600mg nobligan og en 10'r valium.

Har også fått medisiner i alle år mot angst og depresjon. Listen er lang.

Med det jeg og legene forundrer oss over er at jeg ikke merker til abstinenser. Jeg sluttet på Efexor på dagen samt mange andre legemidler som man absolutt burde trappe ned på. Xanor burde også være med her, men nada.

Jeg kom i kontakt med en Svensk lege som ville ta en del prøver men har enda ikke takket ja til dette. Hans teori var at en liten del av befolkningen var mer "immun" til medisinen. I don't know?

Det eneste som jeg kan merke abstinenser av er snus, men da i veldig liten grad.

Det skal også sies at alt jeg putter i meg, tester jeg grundig først, gjerne med flere kits samt reviews.

Noen som har opplevd noe lignende?