View Single Post
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Revolut er gull. Personlig går jeg som oftest bare på 7eleven og ordner paysafecards. Får du satt inn med revolut på stars? Når jeg velger VISA-valg, så kommer det automatisk feilbeskjed om at kort fra norske banker ikke fungerer, så får jeg heller ikke opp et felt hvor jeg kan skrive inn info. Du tenker kanskje revolut VIA en 3part som rapid eller lignende?
Vis hele sitatet...
Nå er det en stund siden jeg har spilt på pokerstars, så akkurat der har jeg ikke personlig erfaring, men jeg har brukt revolut de siste månedene til innskudd(og uttak) hos følgende; bet365, unibet, nordicbet, coolbet, royalpanda og comeon uten problemer. Inne på appen går man bare på cards -> +tegnet -> virtual card. Da får du et virtuelt visakort som ikke er utstedt i Norge, og dermed fungerer til innskudd via Visa-valget på de fleste sider (f.eks unibet har eget revolut-valg).

Kanskje du kan forsøke å bruke VPN i det du setter inn midler? Jeg har aldri fått noen lignende melding, med mindre jeg har forsøkt å bruke et norsk visa-kort selvsagt.