Tråd: Pride/FRI
View Single Post
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
22
Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Disse tegnefilmene har jo en seksuell tone, ypper disse temaene før barnet vet hva det er. Og er det ikke jævla viktig at barnet får finne ut disse tingene selv når nysgjerrigheten kommer og kroppen er klar? Seksualitet altså. At homofili fins, og er en fin ting lærte jeg lenge før jeg ble seksuell, uten at det budskapet måtte bli pushet på.
Vis hele sitatet...
Kvar er desse seksuelt ladde teiknefilmane som pushar homofili på borna?
Så langt har du berre lenka til denne: https://www.youtube.com/watch?v=Xprabkl1LD4. Eg vil tørre å påstå at det er å ta litt hardt i å kategorisere den som noko som pushar homofili på born. Vil ikkje seie den er ein spesielt seksuell tone heller.

Når det gjeld dei andre bileta du la ut i den første posten, så er dette selskap som prøvar å marknadsføre seg med pride utan at det betyr noko som helst i seg sjølv. Disney har for eksempel på det meste hatt bakgrunnskarakterar nemne partnarane sine av det same kjønn, for så å aller dukke opp meir i filmen. Dette finn du i to eller tri av dei nyare filmane deira, er det pushy?

Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Det er ingen problem med det. Men når to menn skal ha barn blir det problem.. hvordan i huleste får de til å lage barn?
Vis hele sitatet...
Det finnes heterofile par som ikkje kan få born også. Er dei dårlegare foreldre på grunn av det?
Sist endret av Han-Tyumi; 18. juni 2021 kl. 06:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.