Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Når ville man valgt å snakke med barnet sitt om seksualitet, kjærlighet og kjønnsidentitet? Før barnet har begynt å se på Nickelodeon, eller litt seinere?
Vis hele sitatet...


Dette er et argument i dårlig tro tror jeg but I'll bite, din framferd i denne tråden tatt i betraktning, så tidlig som mulig så klart, noe annet ville frata barn nødvendig informasjon hvor og få 3 pikker i kjeften er et tastetrykk unna. samme med kjønnsidentitet og homofili, så tidlig som mulig, barn driter i det de så lenge ikke de har foreldre som sier obskøne ting hjemme de tar etter. det er revnende likegyldig til sånne ting, de kan spørre så klart men det skal jo barn gjøre, barn trenger å dyrke nysgjerrigheten sin, og du merker tidlig at du får bennern lenge før puberteten så praten med foreldra kommer jo uansett ganske naturlig med mindre du lever i en konservativ kristen familie.

Anekdote fra da jeg skjønte jeg selv hadde en seksualitet. Jeg spurte Mamma, hvorfor er tissen min så stiv og lang? Hun kom med det beste svaret ever, fordi den fyller seg med blod. Godtok den jeg og tenkte ikke videre over saken den dagen i hvert fall.
Sist endret av equimanthorn; 18. juni 2021 kl. 01:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.