View Single Post
Sitat av Passiv Vis innlegg
Dette er hjernen din som prøver å lure deg. Du har vært uten heroin 1-2 dager nå? Anbefaler deg sterkt å komme over alle abstinenser og vært fall prøve før du vurderer å begynne i LAR.

Si at du står på LAR 1 år. Du finner ut at du vil slutte, nå er du mye mer avhengig av opiater en du er nå, det blir mye værre å slutte og du kommer til å slite mer med å ikke få tilbakefall en nå. Vet at det er lett for å falle for fristelsen men det er ikke noen luksus å være i LAR. Om du finner ut at dette er noe du vil, råder jeg deg til å ikke begynne med Metadon, dette er harde greier, og det er mange serriøse bivirkniger.
Til slutt vil jeg ønske deg masse lykke til!
Vis hele sitatet...
Jo takk for lykke til. Skal vurdere dette og tenke meg godt om. Metadon får jeg nok ikke. Nå imorres har jeg fått 4mg Subutex og 5mg Vival og må si jeg føler meg ganske vavey Noen som har noe innspill ift subutex? Lest på nettet. Men setter pris på erfarne brukere her. God bless helsesystemet i norge. Vil også legge til at jeg tok en liten kur på Boldenone angivelig fra en kompis Mandag får snart 2 uker siden og merker at jeg har blitt svær. Brukte også Enanthal Injection 250mg 5 Kurer på ca en uke da ble jeg svær og i god form. For et liv jeg lever.