View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mercedes Benzo Vis innlegg
Er du et unormalt par på én person, har du spesielt god rente eller er du et normalt par på to personer og deler utgiftene? Jeg lurer på hvordan 4-5000 for et normalt par blir til 2000 for deg.

Bortsett fra det hopper du elegant over utgifter som husforsikring, kommunale avgifter utover eiendomsskatt, vedlikehold og fellesutgifter.

Du sammenligner 12000 med 2000, men det er vel, for å si det forsiktig, helt på trynet?
Vis hele sitatet...
2000 fordi eg nok hadde ein unormalt høg eigenkapital.

Husforsikring, kommunale utgifter, eigedomsskatt, vedlikehald og fellesutgifter og den slags reduserer rett nok skilnaden, men det endrer ikkje det faktum at det å eige bolig er grovt subsidiert. Tar du med utgiftene du skisserer opp ville det for min del blitt ca. 2500,- ekstra i måneden. Fortsatt grovt i favør av å eige.

Så nei; samanlikninga mi av husleige og rente på lånet er ikkje totalt urimeleg. Og så godt som samtlege økonomer der ute seier at å kjøpe bolig er eit glupt valg.

I tillegg er å eige ein av få måter du kan spare opp store summer som vanleg lønnsmottager. Leiger du går vesentleg del av lønna til leige. Eg kan derimot legge til side 10000,- i månaden, gjennom lånet - i tillegg til rentene. Det hadde ikkje vore gjennomførbart om eg brukte 10-12000,- på leige.