View Single Post
Sitat av halfagram Vis innlegg
"SARM er ikke dopingmidler og fremkommer ikke på dopinglisten på Lovdata (dvs. Forskrift om hva som skal anses som dopingmidler). Det er derfor ingen lovbestemte grunnlag til hinder for salg, kjøp, oppbevaring og bruk av SARM i Norge. Basert på dette er det heller ingen grunnlag for å stoppe forsendelsen hos Tollvesenet. Pakkene fra de utenlandske leverandørene vil bli klassifisert som "supplements" og det skal normalt ikke være problemstillinger med tollen. Det er imidlertid ikke utenkelig at det blir midlertidige stopp i forsendelsen som følge av uklarhet, usikkerhet eller manglende retningslinjer. Det som evt. vil skje i den forbindelse er at Tollvesenet (trolig sammen med Legemiddelverket) foretar en vurdering av innholdet i pakken. Saksbehandlingen kan ta flere måneder siden det trolig må innhentes mer informasjon og opplysninger om produktene. Utfallet bør bli at det ikke er grunnlag for å tilbakeholde forsendelsen og at pakken kan videresendes til deg. " Hvertfall det han her sier.
Vis hele sitatet...

Hadde vært fint om vedkommende kom med noen kilder på disse påstandene.

Er det noen som føler seg hyggelig å vil sende en mail eller ringe tollvesenet å spørre om lovligheten rundt SARMs(da spesielt LGD 4033 om du er ekstra hyggelig)
http://www.toll.no/no/om-tolletaten/...il-tolletaten/

Jeg la det på hylla, men jeg satt en liten stund med tanker om å sende en mail med falskt navn og si noe sånn som ''jeg har en pakke som inneholder LGD 4033 på vei i posten, og ser nå at det muligens kan regnes som reseptpliktig legemiddel, vil jeg bli straffet for denne innførselen eller sender dere bare pakken i retur? Jeg ønsker ikke lenger varen om den ikke er lovlig i Norge'' Det bør jo kunne klare å fiske frem et greit svar på lovligheten, og hva man kan forvente av straff om det skulle vise seg å være ulovlig.

Sitat av Playroom Vis innlegg
Norske sider som kan virke "shady" kan feks ha lager i sverige osv. De som driver sidene passer ofte på at dette er kontrollert i tollen og blir registrert som supplements og derfor kommer hjem til deg ii postkassen/postkontoret uten komplikasjoner.
Har hatt kompiser som har bestilt fra en side som ikke hadde lager i norge, det gikk helt smurt. Men ofte om man bestiller fra ebay ,bodybuilding.com osv vil nok pakkene bare bli stoppet i tollen og ingenting mer. Om du skulle være ekstremt uheldig vil politiet gi et forelegg på noen tusenlapper, eventuelt ta kontakt med deg og da er det nok bare å spille dum. Det lureste er nok å ta kontakt med siden som selger og spør hvordan de sender pakkene og om mange fra norge bestiller og får pakkene sine uten at tollen stopper de.
Vis hele sitatet...
Virker som det er mye dårlige og falske produkter ute å går innenfor SARMs, leser spesielt at mange har fått ''fake LGD 4033'' og lignende. Skal godt gjøres at man finner en selger som test resultater av varene sine, samtidig som de er villig til å sende pakken så diskret at den ikke blir stoppet. :/
Sist endret av Hater; 22. januar 2017 kl. 08:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.