View Single Post
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg er ganske skeptisk av meg, men jeg har overnattet i et gammelt hus hvor det skjedde litt av hvert uten forklaring på.
Vi var to stykker i huset den kvelden.
Først begynner det med lyder fra loftet (etasjen over, som forøvrig er stengt av), som høres ut som ting dras over gulvet. Kan minne litt om en tung flat gjenstand (bord, kiste, o.l) dras bortover halve gulvet. Greit nok, kanskje det er noe dyr oppå der.
Etter litt kommer det tydelige fotsporlyder, og det høres ut som noen går med tunge støvler frem og tilbake. Litt usikker på hvordan det kan bortforklares, men jeg hadde ingen forklaring. Huset ligger usentralt og ute i skogen.

Litt senere på kvelden er jeg alene på rommet, og ligger i sengen. Jeg tror kjæresten kommer tilbake, da jeg ser dørhåndtaket vris rundt et par ganger, og døren åpnes sakte opp. Ingen kommer inn, og hun er ikke tilbake før et par minutter etter. Kanskje trekk i huset, men usikker på hvordan dørhåndtaket kan vri seg rundt.

Videre, rundt midt på natten, kjenner jeg noe som drar i dynen. Jeg tenker med det første at det er dynekrangel, men kjenner fort at dragene kommer fra enden av sengen, og jeg må rykke og nappe i dynen for å ikke 'miste' den på gulvet. Da mine bein ligger lengst ned, ser jeg bort ifra at dynen ble sparket i.

Etter dette kan jeg verken bekrefte eller avkrefte, så jeg stiller meg forstatt nøytralt til alt.
Vis hele sitatet...
Er historier som detta er det som holder interessen min oppe iallfall
Kan hende noen kødda med deg ,kan hende du juger ,kan hende mye ,men har hørt altfor mange lignende historier til at det ikke skjer noe.
Om det er gjenferd ,troll ,Martha`s engler eller demoner er ikke så viktig.
Uforklarlige ting må forklares i huet mitt iallfall.
Er åpen for at alt har en naturlig forklaring
,men da må det bevises at det har det.

Kan ikke bare ignorere folk som sier at de har opplevd ting heller.
Er ikke sikkert alle sammen juger eller er psyko.
Antagelig store mengder med historier folk ikke våger fortelle fordi de er redd for å bli latterliggjort.
Jeg har ingen historier ,men når folk jeg stoler på sier ting...
Kan jeg ikke bare ignorere dem.